Quebrada de Cafayate


Egy toek jo kis Alberget talaltam Cafayateben, szoelloek alatt vertem fel a satrat, este bereltuenk bicigliket egy toeroek sraccal akivel talalkoztunk a buszon, es reggel 9kor buszal a biciglikel a hasadek egyik vegeig, es aztan szep lassan egesz nap visszafele a 50 km-ert.
Asszem a kepek toebbet mondanak mint a szavak, de a kepek sem tudjak elmondani hogy milyen volt. Egyszeruen olyan hogy ugy erzed hogy iiiilyen picike vagy kalappal a termeszet mellet. Azt gondolod, hogy nem is olyan nagy szam a pisa tornya, vagy a felhoekarcolok...
Szoval eleg nagyon nagy benyomast hagyott rajtam.

Aztan masnap eltrampeltem Cachi-be mert ide nincs direkt busz, csak Saltan keresztuel. Az ut majdnem hogy meg nagyobb oeruelet volt mint a Quebrada, km-eken keresztuel fel le a foelduton, es koerbe csak amerre latsz egy szikla-tenger nagyon fura formazatokkal, mintha egesz foeld-plattnik oldalra álltak volna... és ennek a sivatagnak a közepén hirtelen: egy kis varos a hegyekben, de toek jo egy kicsit pihenni. Es megengedtem magamnak egy ejszakat egy hostelban ... puhh de kenyelmes ;)
Sok Puszi mindenkinek!!
Irjatok!

Comments

alexandra said…
Örülök, hogy élvezed! Találkoztam Luizával, aki eléggé izgul érted. Mondtam neki, hogy nem kell, mert hát látszik, hogy tudsz magadra vigyázni... Mi lett a motoros ipsével? Ott hagytad a kaktuszokkal egyedül?
nagy puszi neked!

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4