Itt vagyok Cuscoban még mindig, Daniel legjobb haverjának, Wilhen nek a házában lakom, és tök jó, mert visznek mindnhova és nem érzem magamat annyira turistának! :) Voltunk Cuzco környékén több Inka ruinaban, ezeken a képeken pont a Pisaq ruinát másztuk meg, ami elég durva volt... elözö nap kb 6 órát bicigliztem Daniel, Wilhen és még egy haverjával... és mind elég durva extrém biciglisták, úgyhogy kifingtam :)





A képen még Daniel kistesója van, tök aranyos, Lacira emlékeztet. Egyáltalán itt a Karácsonyi reklámok, villágitás és zene közben van egy-egy pillanat, amikor egészen nosztalgikus leszek a szép nagy családi karácsonyokra gondolva. De ezek a pillanatok gyorsan elmúlnak ;)

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...
NAGY PUSZI MINDENKIEK!
Andi, remélem jól vagy és élvezitek Japánt!

Comments

Anonymous said…
ez talan Machupichuban van?

puszi!
nati.
Anonymous said…
Katam edes, isteniek a kepek, gondolom, nagyon boldog vagy ilyen csodas helyeken jarva... mikor tervezed Machu Pichu-t? Es fel lehet Teged vmikor a napokban hivni, ami Neked nem kerül sokba?
Vegülis hol leszel 24.-en?
Andrisek irtak sms-t, irto örültem, hogy jol megerkeztek a szigetre, Papa beszelt is velük.
Millio puszi es ha egyszer tudsz, irj a gmail-re .
M
KATI said…
Neeeem... nem voltam a Machu Pichun végülis, csak mindenféle más ruináknál...
És a haverjaim akik ott voltak azt mondták hogy olyan turistikus hogy fáj, és hogy Pisac például majdnem olyan impressionante.
úgyhogy... majd máskor...

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4