Karacsonyi uedvoezlet a csaladnak

Comments

Anonymous said…
Katam, köszönjük ezt a szép képet.... tegnap már itt is jó volt: Margáéknál libát ettünk, kedves társaság volt, I. és G. jókat beszélgettek, én meg elövettem a gyǵyító kezemet, mert a vendég hölgynek fájt a térde....
Most szép zenét hallgatok, s próbálom az elmaradt iróasztali dolgokat pótolni...
Te mikor indulsz tovább, és merre?
Marciékat is üdvözlö,. und lass dich nicht von irgendwen (ironisch oder sarkastisch) in deinem gemüt unterkriegen!
P Mexandes
Anonymous said…
Na, ez mókás, a verification word-ot hozzatette az alairashoz.... ez egy kis bug, altalaban az elsö kommentnel jelentkezik.
Ha majd visszajöttel a szigetröl, irjal, hova, merre emgy az utad tovabb...
Sok sok puszi
M
ma este nem leszek itt, most indulok Peter Schnupophoz, a projektet megbeszelni.
Anonymous said…
Hogy en mekkora majom vagyok...nem realizaltam, hogy ez egy video - csak mikor Böbenek elmondtam a blog-cimet, hallom am a telefonban a hangodat.... na, megiscsak öregszem...
Tovabbi nagyon szep élményeket kivanos es sok-sok szeretö puszit küldök
M
Anonymous said…
Szia Katikám, örülök, hogy ilyen szép helyen van karácsonxkor, de mégis csak hiányoztál nálunk. Isti itt volt és együtt mentünk az éjféli misére. Laci istivel együtt ministrált (először életében), de tetszett neki. Utána Isti a Mamával ment el tovább ünnepelni, mi pedig lefeküdtünk.
Sok Puszi Papa

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4