Az idöjárás

Na, mivel a 6 emberböl aki egyáltalán ránézz erre az oldalra, 2 azt mondta, hogy írjak magyarúl, hat legyen.

Az idöjárás, tudom, általában egy téma amit akkor szed elö az ember, amikor nincs jobb, de itt izgi. Komolyan. Hétfön akasztom ki a ruhámat a teraszra és a terasz köve égeti a lábamat és Flipflopot kell venni...
Kedd reggel arra ébredek hogy az essö veri az ablakomat és a szél süvít. Abban a fél órában, amig beérek az egyire, épp eláll, és a szürke égen nyugat felöl egy óriási sötétség közeleg. Az órán ülve fel kell gyújtani a villanyt, mintha éjszaka lett volna megint, és egy óriási vihar kezdödik, dörög villámlik, és fölleg zuhog mint ha öntenék, és ez egész nap.
Van valami abban, ha egy ilyen nagy városban áll a viz a 9 de Julio-n, és mossa a sok szemetet valamerre... Minha a természet be akarná mutatni, hogy nem lehet öt kiszorítani egy ekkora bebetonozott városbol sem.
Ma meg megint 25 fok és ragyog.

Más:
A tavasz meg az ösz. Akármenyire tagadjuk, az évszakok állatira befolyásolnak. Amióta bejött az ösz Európában, sokkal több mailt kapok nem olyan boldog emberektöl. Èn meg itt a tavaszi Oktoberben telyessen el vagyok kavarodva. Nem tudom most mi van... Tavasz, öröm, meg minden, de egyben Oktober, és a depi-idö. Biztos a belsö órám egészen össze van keveredve. Na megpróbálok a tavaszi hangulatra koncentrálni :)

Ja valami amit már rég meg akartam mutatni:

Eine einfach nicht fertig gebaute Highway... hört einfach auf. Und nein, ist keine Baustelle ;)


Meg egy Falfestmény a Juan de Garay elején. (Részlet)


Szép hetet mindenkinek!

Comments

alexandra said…
Halló Mikatink!
Mindig figyelem, hogy van-e valami új a naplódban! Nagyon élvezem! Már írtam egyszer, de nem jelent meg... remélem most okosabb lettem. Jó, hogy itt vagy és látunk legalább a hétvégeken! Nagy nagy puszi, pótmamádtól
Kati, az egyik said…
Szia Kati!!!
Végre írtál magyarul, gratulálok! (én voltam az egyik, aki kérte ;-) Amúgy analízised teljesen passzol, épp írtam neked egy szar-hangulat emailt... de ne hagyd magad! Éljen a tavasz.
Sok-sok puszi, imádlak
KATI

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Wochenrückblick 4

Erik Truffaz