Saudade

Brazilban most azt mondanám hogy "Saudade"-m van. Eddig úgy gondoltam hogy az egyedülutazás az az absolut premium. És eddig igy is volt. De most ez a mult 2 hét ezzel a tök jo fej két Chile-i sráccal olyan jó volt, hogy alig egy fél napot vagyok egyedül már fáj a szivem. Basszus, asszem ilyen jól még sosem utaztam mint ezzekkel a fiukal az utolsó napokban.
Jaja, de mindennek vége is lessz egyszer, és itt vagyok megint Calafate-ban, felvertem a sátramat, de esik az esö... A buszállomáson mindjárt találkoztam az egyetlen emberrel akit ismerek ebben a faluban, és ma este zenélnek valami bárban, holnap reggel 8kor meg megy a busz, ugyhogy lehet hogy nem is kell tul sok idöt a vizes sátorban lenni :)
Indulok a 40-es uton, ami itt olyasmi mint a USA-i 66-os észak fele, melegebb régiokba. "Los Antiguos" faluban, Perito Moreno mellet.

Comments

Anonymous said…
Edes Cicam, ugy örülök, hogy ilyen jó utitársakkal találkoztál! Mikor ezt irom, már talán felszedted a sátorfádat, s reggelizel, hogy eléd a buszt. Nagyon jó utazást kívánok - biztos fogsz még érdekes vagy kellemes emberekkel találkozni, akiktöl fáj a búcsúzás - viszont, ha mindenütt ottmaradnál, nem találoznál a többiekkel... ez is egy kicsit olyan "stirb und werde"-szerü, ahogy Franz atya szokta mondani.
Mar alig varom, hogy valamikor beszelhessünk! Ha gepen Vagy, nezz föl a skype-ra vagy a mesengerbe, jo?
Puszi ezer és vigyázzon Jóisten továbbra is Rád, mint eddig - nagyon nagyon hálás vagyok Neki érte. M
Anonymous said…
Nahát, volt nagy rémület - felmegyek a blogra, s nag fehérség...csk aztán jöttem rá, hogy márciusban fehér lappal kezdödik minden újra... na, j´ól megijedtem...de ugy látszik, Andris sem tudta ezt, mert arra gyanakodott, hogy valamit Teszúrtál el...
Anonymous said…
Kati!!!Holaaa!!!!HOgy vagy???En most mar MOrol irok!Azert eddig meg soha nem jelentkeztem! Hat persze, amit nemetul irtal, azt nem ertettem meg, de a tobbit igen!Tokre orulok h olyan szep es izgi elmenyeid vannak!Meddig fogsz utazni?O sea, en tiempo y lugar...
BUeno, ahogy mondtam mar, itt vagyok Budapesten tok jo kis lakasban, es holnap mar el is kezdem az elokeszito kurzust, ami 5 hetig tart. Szerintem jo lesz.. =)
Na, megyek mar.
Vigyazz magadra!
Puszillak!
Nati.

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4