Cserkésztábor Córdoba


Sziasztok!
Èppen visszajöttem a cserkésztáborbol, ami Córdobaban volt, 9-22.ig.
Direkt Cuscobol érkeztem, Chile, Mendoza, Córdobán keresztül a Yacanto-i kis falucskában, ahol egy pár kedves rendör (akiket késöbb még jobban megismertünk) elvitt a táborhelyre. A lányok még egy 3 km-el arrébb táboroztak mint a fiuk, árnyékos erdöben, patakal, amiböl ittunk, folyó vizesésel amiben fürödtünk. Szép volt, és laza, kellemes, egyszerü, ha van 8 st 15 gyerekre, és az mind lány! Aztán a 3.nap kezdtünk együtt programozni a fiukkal is, volt vacsimeghivás, közös tábortüz, titkos barátok, zenefesztivál (Viki a POP-Queen!!) és zászlólopás a hozzávaló háboruval!
Külön vagány volt a portya, amin Caroval részt vettünk, ha már itt vagyunk. Másszunk fel a lányok után a 3000 m -es Champaquira, és figyeljünk rájuk egy kicsit, mert nehéz megtalálni az utat lefele. Ehezképest mi jobban eltévedtünk a ködben, a szakadékok és sziklák között, és addig máztunk körbe körbe, amig nem birtunk, lesátraztunk a sziklán a szakadék mellett, és az életem egyik legfélelmetessebb éjszakáját töltöttem imátkozva egy óriási vihar és villámok közepette.
De megérte, másnap még a lányokat kellet rendörségel, tüzoltosággal "megmenteni" mert eltévedtek a fracba... és én meg egy pár óra tök jó Quadriciclo-utazást nyertem ezáltal egy sráccal, aki segiteni akart nekünk megtalálni a lányokat. A visszaút kicsit hánykolódó volt... valami gyomorvirusnak köszönhetöen, mindenki hányt a 12 órás uton. Èn egyelöre megúsztam.

Comments

Anonymous said…
Katam, istenien nezel ki, tenyleg csudara lesőltel... En meg meg abban a naiv hitben voltam, hogy ha vegre a taborban vagy, nem kell majd izgulni...nem is tettem .... Jo hogy most Papaval kicsit megmerőlsz a kulturalt varosi eletben, mielétt vegleg atmesz "vadlany"ba....Nagyon sok puszi
M

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4