Buenos Aires - das zweite Mal anders

Most már Buenos Airesben lakom. Abban a Buenos Airesban amiröl már annyit hallottam, és amiböl nem láttam sokat San Cristobal kutya-koszos üres utcáin. Itt Palermoban látom minden alkalomal amikor kimegyek az utcára az okát (és az eredményét), annak hogy miért van Buenos Airesben annyi szépségszalon, plasztikai sebész és psichologus.

A látszat számít. Az öreg hölgyek, az összehangolt outfitekben, a passzoló szinü körömlakk és szemfestékkel, ami bár vastagon mázolja be a ráncos arcokat, de nem takar el semmit a négy-öt évtized nyomábol ami a ráncokban rejlik. Látszik ennek az országnak a változó, és ritkán könnyü történelme, az el nem gondolható szemkarikák, a mély vonalak az orrtol a szájcsücskéig. De egyiknél sem hiányoznak az elágazó vonalkák a szemek külsö csücskéjéböl a halánték fele, amik bemélyednek mikor megköszönik ha felálsz a buszban és átadod a helyedet, és egy szimpatikus vonást adnak a különben fölényesnek tünö arcoknak.

Itt az utcán látok esökabátba öltözött kutyákat, a drága kávézók déleött megtelnek a Clarin-t olvasó középkoru pólótrikós emberekel. Egész más a hangulata a városnak itt mint ahol eddig laktam (nézzétek meg a „running“ cimü albumomat).

De jó, tetszik! Ezért akartam elköltözni, akartam Buenos Aires másik arcát is megismerni. Meg is fogom. Ès majd számolok be megint a megfigyeléseimröl.

Ez az uj lakásomban a nappaliban van, Daniel, egy osztálytársnöje, szintén ma tette le az utsó nagy orvosi vizsgát (Azért van Scrubs ruhában) és a barátja aki itt lakot már elötte. Igy kerültem ide :)

Comments

Kati, az egyik said…
Szia Kati,
jól hangzik, amit írsz. Pont Palermoban voltam fodrásznál, amikor ott voltunk Thomasszal ;-).Meg tegnap itt Freiburgban, de az eredmény sajnos nem lett olyan jó, baromi rövid!!!
Mi az új címed? És maga a lakás, a szobád, stb.? A parketta legalább is szép.
Sok puszi
KATI
MartaJudit said…
Katam edes, de jo, hogy ilyen szep videken laksz - bar nem tudom, össze tudod-e hangolni az outfit-edet a sziveszteri sarga körömlakkal?!
Vegre megint MUCban vagyok, lattam Istit, aranyosan kipucolta az autonkat - most mire megjössz, mar Andrisnak is lesz jogsija! (remelem...)
Isti koran kel, munkat keres, de amit ajanlok, az nem jo neki, s igy szerintem ellesz meg eg darabig... hivtam edzesre, hatha megmozdul. Itt a Domagk-ban mar elkezdtek kivagni a fakat... olyan szomoru latni, hat majd mikor a hazat is lebulldozerezik majd... most apr 15 a költzözesi hatariö, de minden keplekeny...meg azt sem tudom, lesz-e munkat Mo-on, vagy itt kell valamit keressek...
Cicam, bocs, hogy ilyen hosszu lett, ha felkössz a skype-ra, tudunk beszelni (most fejeztem be Zsofiva epp)
Ezer puszi M
Anonymous said…
Wipeout
A csuda vigye, epp most neztem utana a prosieben.de-n, es tegnap volt az az epizod, amiben Te szerepelsz. Nezd meg, van fönn egy csomo kep Rolad is... Edes Bogaram, utolag is megegyszer gratulalok! M
Anonymous said…
Hey you little pottymouth!
just watched your wipeout, dad Tivoed it, so we have it on HDD. Anyway, I'm proud of you.
Nagyon Fett volt a lud! :D
Csak kicsit sokat káromkodsz...
Na millio Puszi, Isti
Anonymous said…
Katam, az UCA-rol kellene egy stemplis papir arrol, hogy oda jarsz most. Küldd el kerem a köv cimre: Postbank, München Kontoführung Team KFE 80318 München - ird ra mindenkepp a kontoszamodat! Sok puszi M
Anonymous said…
szia katikam, koszonom a poncsot, mar nagyon hianyzol, a nyuszidat a maminak odaadtam. a honap vegen megyek a Zsofihoz. Jo lenne mar talalkozni.Millio puszi:Keresztmami

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4