Hali!

Ma volt itt Buenos Airesban az elsoe cserkszfoglalkozas, es toek jo volt!
Itt sajnos egy fel orat kell buszal utazni mieloett egy olzan retet talalnak mint a mi parkunk, de ott hasonlo jatekokat jatszottunk! Kb ugyananyian vannak mint mi, 40 en, es mind fiatal! 25 alatt! es a csajok mind chucks-t hordanak itt is, es van egy B.-fanklubb! :)
Talalkoztam Smindenkivel akit a Brazil Taborbol ismertem, de ok mar nem nagyon emlekeztek ram... hat nekik csak egy 8 evvel ezeloetti toek normalis tabor volt. Nekem meg A BRAZIL tabor!
Na ja, most lebetegedtem, ugylatszik joen ki a mult honap faradsaga. Faj a fejem napok ota. a hetvegen agyba maradok!
Sok Puszi, remelem nalatok minden rendben!
Kueloen Puszi azoknak akik epp ST-n vannak!
KATI

Comments

MartaJudit said…
Katam, biztam benne, hogy az agyban irsz egy kicsit.... Zürich jo volt, bar oda es vissza is volt egy-egy oras Stau (ahol meg nincs kesz az autobahn), oda ket sracot vittem, az egyik vissza is jött, igy kibirhato a költseg.Az egyik srac felig spanyol, tavaly egy evet töltött BA-ban, meg jo kontakjtai vannak, ha lakasügyben igenyled, megiro az email cimet. A keresztelö szuper volt, az IPC (International Protestant Church) ahova Walterek jarnak, irto emberi es kedves es ezaltal emelkedett is, patosz nelkül. Gergövel beszelgettem utazas ügyben, ö a Machu Pichu (es mellette az ikerhegy) latogatasat ajanlja... szoval, van valasztek...Ezer puszi es irj egy kicsit, hogy gyogyulsz-e? M

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Wochenrückblick 4

Erik Truffaz