Kati in COLOMBIA!!!!!

Kolumbiába utazok - a blog cime ellenére. Rég vártam ezt a napot! 

1. día - tiempo local en Panama: 18.45. Otthon 1:45 julius 4. hajnal. Mindenki alszik - Mamán kívül, ö gondolom követi a járatokat az internetten. Andrisék is már a levegöben vannak.

A panamai átszálás: a szürke ég egyre sötétedik. Elöször egy argentin anyukával beszélgetek úton a lányához usába, aztán egy perui ápolónövel aki venezuelaban dolgozik. Szar a helyzet Argentinában, szarabb Venezuelában. Jég hideg a reptér, a sálamba takarózom. 

"Viajo con el sol" gondoltam a gépben. Meg: hogy mi minden tünik természetesnek az embernek, miután megszokta. 12 km magasságban állok a levegöben. Alattam egz 3 m vastag fémszerkezet. Azalatt levegö.

Egy 24 éves panamai model lány ült mellettem, 6 hónap londoni munka után most látja elöször ujra a családját. Az egész kézipongyásza sminkböl áll. Az enyém ujságokbol. Azt gondolom: milyen pont ellentkezöek lehetünk. Mégis ad egy névjegykártyát. Aztán eltünik. Zumay Antonios. 


Comments

Anonymous said…
teszt sikeres :-) Puszi M

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Wochenrückblick 4

Erik Truffaz