Mucho mucho tiempo....


Ezt rajzolták nekem a kiscserkészek és elküldték!!! KÖSZÖNÖÖÖÖM SZ'ÈPEN! látjátok hogy jó helyet találtam nekik! a Lap-Topom tetején.....

Már olyan olyan rég nem irtam semmit...
De mivel nem nagyon reklamált a Mamán kívül senki, úgy érzem hogy nem is olyan vészes.
De nyugi: még pörög itt az élet. Ugye Plaermo északi részén élek, beiratkoztam egy fitnesscenterbe (még több mükörmös fitness-örült, egész-nap-semmi-dolguk nö) de legalább megyek úszni minden másnap. Az itteni legjobb barátnöm, Caro eköltözött hozzám egy hónapja, és sokkal jobb megosztani a szobát mint gondoltam volna. Szinte sajnálom, hogy a hétvégén megint elköltözik, de legalább be fogok férni megint a szekrénybe. Alvaro, egy 34 éves szépségsebész a harmadik lakótársam, és nagyon más. Abban a szempontból hogy: Boliv, Politikus és túúúúúlzottan udvarias. Egy egyszerü "Gracias"-ra a válasz általában: "Nooooooooo, Por favor, mi rena, sigue tranquillo!"
Elkezdtem német órákat adni. Egy privát órát, egy végzö filózófus nagyon jó fej srácnak, és egy csoportosat négy harmadikosnak. Érdekes, de rosszúl számoltam: Amig 40 peso egy másfél óráért bár olcsó, de azért jó pénc, 3 óráért kicsit kevés. És minden órámat kb. másfél óráig kell elökészintenem. Sohasem voltam tisztában hogy a német nyelvben ÖT (!!) módon alakítják a többesszámot, és minden logikai beosztás nélkül! (A der/die/das-ról nem is beszélve!)
A többi egyetem egyre jobban megy. Élvezem. Ennyire még nem élveztem a filozófiát. Ami az elején inkább idegesítö, inkonkrét, túl elszált, a psychológia, történelem és hittanhoz túl közeli filózgatásnak tünt, kinyitott egy pár ajtót, amelyikekröl már hallottam, de nem gondoltam volna, hogy olyan érdekes dolgok vannak mögötte. Egyre inkább gondolkozok egész gondolkodás rendszerekröl, a saját felfogásaim különbözö temákról kezdenek kikristályosodni, kezdek a Magister-munkámhoz is temákat gyülyteni amik igazán érdekelnek. Majd meglátjuk mennyire tépik le a fejemet az otthoni Logika és Formalismus-fanatikus Professzoraim, ha egy túl metafizikus témával jövök haza.
Bueno, és mind ezek közben meg: Mozi (X-men: ki gondolta volna hogy Wolverine Vielfraßot jelent?? mindig azt hittem valami farkasal függ össze ;), Színház ( les Luthiers, egy zene-komedia csoport amin élvezettel észreveszem, hogy tényleg most már mondhatom hogy elsajátitottam ezt a nyelvet), Buli (lásd: a Picasa album: Meji cumple), cserkészet.... Szóval, élek.
És jól vagyok, annak ellenére hogy nagyon izgulok két emberért aki NAAAAGGGGGYYYYYYOOOOONNNNN sokat jelentenek nekem: ANDI gyógyulj meg!!! És Kati: Te is (a szived)!!! Imádlak benneketeket, és ich beiß mir gerade in den Arsch, hogy nem tudok ott lenni veletek most.
Sok sok sok Puszi mindenkinek!

Comments

Kati, az egyik said…
Hali!!!
Na végre hogy írtál ide megint, épp ideje volt, mert én is hiányoltam, nem csak anyukád ;-). Na, mikor vagy Skype-on? Mert nálunk megy megint az internet otthon. De holnap megyek Freiburgba, de jövök is vissza nemsokára. Továbbra is szarul vagyok sajnos...
De tök jó hallani, hogy te meg ilyen jól, élvezd az életet és sok,sok, sok puszi!
KATI
Anonymous said…
MEGJÖTTEK!!!!!! Andris eleg karcsu, de jokedvü...holnap pihi, holnaputan doki. M
Anonymous said…
Kati!!! nagyon jó hallani rólad!! hihetetlen, hogy mimindent csinálsz, látsz... az egyik élmény csak úgy kergeti a másikat! így tovább:)
háááát... nem tudom pontosan, hogy miféleség lehetett ez a wipeoutod, de a fényképek következtében kb gondolhatom. a pro7 közvetítette?? basszus.. miért maradok én mindig le ilyesmikröl??;) probáltam éppen a youtube-on vagy a pro7 lapján megnézni, de egyik sem müködött nálam per pillanat:(
képzeld.. én is fogok BsAs-be utazni!! végre sikerült:) már úúúgy várom! föleg miután látom a fényképeidet is stb... de sajnos csak szeptemberben.... akkor te már rég itthon leszel. nagyon sajnálom, hogy ott nem fogunk találkozni. Szívesen meglátogattalak volna ott.

Én is remélem, hogy Kati megy Andris gyorsan meggyógyulnak!!!!!!

Sooook puszi neked, te extrano muchooo... légy jó;)
Regina
Anonymous said…
Hey katiii!!!!végre írtál!!!! =) Azt gondoltam, már nem is használod ezt a bloggot! de látom igen =)
Tényleg jó ez a modszer, mert így egy csomó mindent tudhatok rólad =)

Gondolom már nem is akarsz onnét elmenni... de muszáj megkérdeznem, mikor van a vissza út időpontja?

Puszillak!

Nati

Popular posts from this blog

Berlin ... Elsö fejezet: "Hogy kerültem ide?"

Erik Truffaz

Wochenrückblick 4